ד"ר אלי קקיאשוילי – כירורג בצפון מומחה בתחומו

ד"ר אלי קקיאשווילי

מחפשים אחר כירורג בצפון לצרכי ייעוץ, אבחון, קבלת חוות דעת שנייה או ביצוע של הליכים כירורגיים מורכבים להם אתם נדרשים? זה הזמן להיחשף לפועלו של ד"ר אלי קקיאשוילי, כירורג מומחה מוביל בתחומו.

במקביל לפועלו של ד"ר קקיאשוילי במערכת הבריאות הציבורית, ד"ר קקיאשוילי מקיים גם ניתוחים מורכבים בתחומי הכירורגיה האונקולוגית במספר מרכזים רפואיים ברחבי הארץ כגון: אסותא תל אביב, אסותא חיפה, בית החולים אלישע חיפה והמרכז הרפואי הרצליה.

בנוסף, ד"ר אלי קקיאשוילי, הינו בעל מרפאה פרטית בתחום הכירורגיה הפועלת במרכז לשר"פ שבקניות סימול חיפה. במרפאה זו, ד"ר קקיאשוילי, מאפשר לקהל מטופליו להסתייע בשירות ייעוץ ואבחון, שירותי חוות דעת שנייה בתחומי הכירורגיה השונים ושירותי בדיקות אבחון לגילוי מוקדם של מחלות סרטן המחייבות הליך כירורגי כזה או אחר במסגרת תחום הכירורגיה האונקולוגית.

ד"ר אלי קקיאשוילי, הינו כירורג בצפון מומחה בתחומי כירורגיה כללית וכירורגיה אונקולוגית, כאשר את ההתמחות שלו בתחום הכירורגיה האונקולוגית הוא רכש לאורך השנים במסגרת השתלמויות בתחום באוניברסיטאות של טורונטו ומונטריאול שבקנדה ולאורך שנות פעילותו כמנהל היחידה לכירורגיה אונקולוגית בבית החולים רמב"ם חיפה.

לרשות, ד"ר קקיאשוילי, ידע וניסיון מוכח ורב שנים בביצוע ניתוחים מורכבים במגוון רחב של גישות ושיטות ניתוחיות, לרבות, הגישה הקונבנציונאלית (כירורגיה פתוחה), הגישה הלפרוסקופית (ניתוח זעיר פולשני) והגישה הרובוטית. לאורך השנים, ד"ר קקיאשוילי, עורך מחקרים רבים בתחום הכירורגיה הרובוטית ובמהלך השנים האחרונות הוא פיתח מערכת ייחודית ומתקדמת מסוגה המיועדת לצרכי ביצוע ניתוחים באמצעות מערכות רובוטיות מתקדמות הנשלטות על ידו במהלך הניתוח.

במרפאה הפרטית של ד"ר קקיאשוילי, מוצעים לכלל חברי קופות החולים בישראל, מגוון רחב של שירותי ייעוץ, אבחון, בדיקה וחוות דעת בתחומי הכירורגיה השונים. לקבלת מידע נוסף על שירותיו של ד"ר אלי קקיאשוילי בתחומי הכירורגיה השונים ולבירור פרטים נוספים בנוגע לפעילות המרפאה הפרטית שבבעלותו, חייגו עכשיו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
השארת תגובה

השאר פרטים ואחזור אליך בהקדם האפשרי:
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן