ד"ר אלי קקיאשוילי – רופא כירורג בחיפה

רופא כירורג בחיפה

ד"ר אלי קקאישוילי, החל את דרכו המקצועית בענף הרפואה מייד עם עלייתו ארצה בשנת 1995, וזאת לאחר שהשלים את לימודי הרפואה באוניברסיטת טביליסי שבגיאוגריה. בתחילת דרכו, הוא השלים את התמחותו כרופא כירורג (מנתח) בבית החולים רמב"ם שבחיפה, ולאחר מספר שנים יצא להשתלמויות בתחום הכירורגיה האונקולוגית באוניברסיטת טורנטו ומונטריאול שבקנדה.

לאורך שנות שהותו בקנדה, ד"ר אלי קקיאשוילי, היה שותף לעשרות מחקרים בתחומי הכירורגיה הכללית והכירורגיה האונקולוגית, כאשר חלק גדול מהמחקרים פורסמו בספרות הרפואית ובעשרות מגזינים רפואיים מסביב לעולם. עם חזרתו ארצה בשנת 2012, מונה ד"ר קקיאשוילי למנהל היחידה לכירורגיה אונקולוגית ברמב"ם ושם הוא החל לבסס את מעמדו הרפואי – מקצועי כאחד מהמומחים בישראל בתחום הכירורגיה האונקולוגית. בשנת 2016, מונה ד"ר קקיאשוילי למנהל המחלקה לכירורגיה כללית במרכז הרפואי לגליל בנהריה, ומאז ועד היום הוא מוביל את המחלקה הנחשבת למובילה ופורצת דרך בתחום הכירורגיה הרובוטית. תחת ניהולו של ד"ר קקיאשוילי, פועלים במחלקה שבעה רופאים בכירים ולצידם שישה מתמחים, כאשר לאורך כל ימות השנה מתבצעים במחלקה מגוון רחב של ניתוחים בתחום הכירורגיה הכללית, הכירורגיה האמבולטורית, הכירורגיה המטבולית והכירורגיה האונקולוגית. כמו כן, פעולת במחלקה יחידה לניתוחי כלי דם.

לצד פעילותו הענפה של ד"ר קקיאשוילי במחלקה לכירורגיה כללית במרכז הרפואי לגליל בנהריה, ד"ר קקיאשוילי, משמש גם רופא כירורג בחיפה באמצעות מספר בתי חולים כגון: אסותא חיפה ובית חולים אלישע בחיפה. בנוסף, ד"ר קקיאשוילי מפעיל מרפאה פרטית במרכז לשר"פ הממוקם בקניון סימול חיפה. במרפאה זו, מאפשר לכם ד"ר קקיאשוילי להסתייע בשירותי ייעוץ ובדיקה ובשירותי חוות דעת שנייה במידת הצורך.

ד"ר אלי קקיאשוילי, רופא כירורג בחיפה, הינו מומחה לכירורגיה אונקולוגית ובעל ניסיון רב שנים בביצוע ניתוחים מצילי חיים במסגרת ניתוחים בקיבה וניתוחי מערכת העיכול. במהלך העשור האחרון, ד"ר קקיאשוילי מוביל את תחום הכירורגיה הרובוטית והניתוחים בגישה הלפרוסקופית בישראל, כאשר המחלקה לכירורגיה כללית אותה הוא מנהל במרכז הרפואי לגליל בנהריה, נחשבת לאחת מהמחלקות המובילות ביותר בעולם בתחום הכירורגיה הרובוטית ולשנייה בחשיבותה בכל אירופה בתחום ניתוחי הקיבה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
השארת תגובה

השאר פרטים ואחזור אליך בהקדם האפשרי:
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן