ד"ר אלי קקיאשוילי – רופא כירורג בצפון מומחה לכירורגיה רובוטית

רופא כירורג בצפון מומחה

כירורגיה רובוטית הינו אחד מתחומי הרפואה החדשניים והמסקרנים ביותר. למעשה, מדובר ברפואה פורצת דרך העושה שילוב בין הידע הרפואי העשיר העומד לרשותו של כל רופא כירורג מומחה לבין מערכות רובוטיות מתקדמות מסוגן המאפשרות ביצוע ניתוחים זעיר פולשניים.

ד"ר אלי קקיאשוילי, רופא כירורג בצפון הצליח להוכיח כי זמן ההחלה לאחר ניתוח קיבה המיושם בגישה הלפרוסקופית (זעיר פולשנית) בשילוב מערכות רובוטיות, עומד על 4 -5 ימים בממוצע וזאת בניגוד לניתוחים קונבנציונאליים המיושמים במסגרת הליך ניתוחי פולשני (כירורגיה פתוחה) בהם משך ההחלמה מניתוחי קיבה עומד על 9 ימים.

על פי תפיסתו המקצועית של ד"ר אלי קקיאשוילי, תחום הכירורגיה הרובטית, עתיד לשנות את פני הרפואה המודרנית בכלל ואת תחומי הכירורגיה השונים בפרט, וזאת הסיבה שד"ר אלי קקיאשוילי, פועל בכל דרך אפשרית על מנת לקדם את תחום הכירורגיה הרובוטית בישראל, לרבות, פיתוח שיטה רובוטית ייחודית וחדשנית המאפשרת את ביצועם של ניתוחים מורכבים גם בתחום הכירורגיה האונקולוגית, לרבות, ניתוחי כבד, ניתוחי לבלב וניתוחים של מערכת העיכול (מעי גס/דק, חלחולת), וושט וקיבה.

ד"ר קקיאשוילי, רופא כירורג בצפון, נחשב כאחד המובילים בתחומי הכירורגיה הכללית והכירורגיה האונקולוגית באזור הצפון, כאשר מאחוריו עשרות ניתוחים מצילי חיים בכל הגישות הניתוחיות הנפוצות, לרבות, ניתוחים בשיטה הקונבנציונאליות, ניתוחים בגישה הלפרוסקופית וניתוחים בגישה המתקדמת והחדשנית של הכירורגיה הרובוטית. השילוב בין הידע הרפואי העשיר העומד לרשותו של ד"ר קקיאשוילי בתחומי הכירורגיה השונים לצד ההיכרות המעמיקה עם תחום הכירורגיה הרובוטית הבאה לידי ביטוי גם בפיתוחן של מערכות רובוטיות מתקדמות מסוגן, מאפשר לכל אחד ואחת ממטופליו להיחשף לכל הגישות הניתוחיות המתקדמות ביותר במסגרת ביצועם של ניתוחים מורכבים בתחומי הכירורגיה הכללית והאונקולוגית כאחד.

למידע מקיף על השירותים הרפואיים המוצעים לכם במרפאה הפרטית של ד"ר אלי קקיאשוילי הממוקמת במרכז לשר"פ שבקניון סימול חיפה, חייגו עכשיו: 073-3200212

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
השארת תגובה

השאר פרטים ואחזור אליך בהקדם האפשרי:
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן