כל מה שצריך וחשוב לדעת על ניתוח להסרת גידול סרטני מהלבלב

הסרת גידול סרטני מהלבלב

ניתוח להסרת גידול סרטני מהלבלב הינו ניתוח מורכב אותו חשוב לבצע אצל מנתחים כירורגים מומלצים בחיפה או בכל עיר אחרת בה תוכלו למצוא כירורג מומחה בתחום הכירורגיה האונקולוגית. ניתוח מסוג זה מיועד בעיקר למטופלים המצויים בשלבים הראשוניים של המחלה, כאשר הגידול הסרטני הינו בר-ניתוח.

מנתחים כירורגים מומלצים בחיפה המתמחים בתחום הכירורגיה האונקולוגית, מתמחים בביצועם של מספר סוגי ניתוחים המיועדים להסרת גידול סרטני מהלבלב, כאשר בין יתר סוגי הניתוחים הנפוצים ניתן למצוא:

  • ניתוח ע"ש וויפל- ניתוח זה מיועד לצרכי כריתת ראש הלבלב, כיס המרה, התריסריון וחלק מזערי מהקיבה. במסגרת ההליך הניתוחי מתבצע גם שחזור של רציפות מערכת העיכול באמצעות חיבור המעי הדק לקיבה ולדרכי המרה והלבלב.
  • ניתוח כריתת הלבלב- הליך ניתוחי זה מיועד לצרכי כריתת הלבלב בשלמותו.
  • ניתוח לכריתה של החלק המרוחק של הלבלב- הליך ניתוחי זה מתבצע ברוב המקרים בשילוב עם כריתת הטחון והוא מיושם בכל אותם מקרים בהם לא ניתן להסיר את הגידול הסרטני בשלמותו. במקרים אלו, מתבצע גם מעקף של הגוש הסרטני על מנת לסייע בהפחתת תסמיני המחלה.

כיום, חלק גדול מהניתוחים להסרת גידול סרטני מהלבלב מיושמים על ידי מנתחים כירורגים מומלצים בחיפה באמצעות הגישה הלפרוסקופית, כאשר אחד מהנתחים הכירורגים המובילים ביותר בתחום הוא ד"ר אלי קקיאשוילי, מומחה לכירורגיה אונקולוגית עם התמחות רבת שנים בניתוחי מערכת העיכול. שירותיו של ד"ר אלי קקיאשוילי, מנהל המחלקה לכירורגיה כללית של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, מוצעים לכם גם באופן פרטי באחד מהמרכזים הרפואיים בהם הוא פועל (אסותא חיפה ותל אביב, בית החולים אלישע בחיפה והמרכז הרפואי הרצליה) וגם במרפאה הפרטית שבבעלותו הממוקמת במרכז לשר"פ בקניון סימול חיפה.

את התמחותו בתחום הכירורגיה האונקולוגית רכש ד"ר אלי קקיאשוילי במסגרת השתלמות ארוכת שנים בקנדה, במהלכה הוא היה שותף למחקרים פורצי דרך בתחום הכירורגיה האונקולוגית. כיום, המחלקה לכירורגיה כללית שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה, נחשבת למחלקה השנייה בחשיבותה באירופה בתחום ניתוחי הקיבה ומערכת העיכול ובכללותם, ניתוחים להסרת גידול סרטני מהלבלב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
השארת תגובה

השאר פרטים ואחזור אליך בהקדם האפשרי:
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן